Barndomsminnen!

Egentligen så borde jag göra allt annat än att sitta vid datorn just nu men det var svårt att hålla sig borta...tycker det är så tråkigt att packa och sånt! Satt och tänkte lite på min barndom, på vilka barndomsminnen man har. Olika tv-program, mat m.m. Tror att det är många på min ålder som kommer ihåg detta:

Ballerina kex var ett måste ute på utflykter!

Björnes magasin....lilla snigel var ju bara för söt!

 Varje fredag....eller var det lördag???

 Jag satt alltid och myste framför Astrid Lindgrens berättelser!

 Hubba Bubba Tuggummi!

 Denna skivan från Sikta mot stjärnorna har jag fortfarande kvar!

  Nutella var favoritpålägget på mackan!

 I´m a barbie girl in a barbie world...hihihi!


Liseberg åkte vi till varje år!



Kommer ni ihåg när vi hoppade twist med resårband som man tog med hemifrån? Vilka minnen!

 Gameboy...jag har det fortfarande kvar och det fungerar konstigt nog...hehehe!

Ja....det här var en liten del av många barndomsminnen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt inlägg, en rikti naostalgistripp! Och mitt gameboy funkar fortfarande också... Kommer du ihåg att man alltid drack saft ur sirapsflaskor! Och apropå ballerinakex har det nu kommit en singoalla med lakritssmak, det kan ju bara inte vara gott?! En dietist har koll på allt nytt i mathyllan, även om hon befinner sig i Laos=) Glad påsk och ses på skypen i dagarna. Puss och kram

2009-04-09 @ 03:47:12
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0