Börjar få resfeber!

Nu börjar jag känna att jag snart ska resa, har liksom inte riktigt fattat att jag ska iväg eftersom vi bestämde oss för bara 2 veckor sedan. Men nu när jag börjar packa och sånt så går det upp för mig och jag blir lite nervös som jag brukar bli när jag ska iväg någonstans.

Jag har varit så duktig idag fastän jag har varit grymt trött, har inte sovit dom timmarna jag behöver osv. Jag har städat och packat halva dagen och innan det så pratade jag med Sanna på skype! Jag har till och med varit på gymmet och tränat, jag tog i lite väl mycket så imorn så kommer jag inte kunna gå. Kenneth får bära runt mig överallt tror jag;) Jag är helt säker på att jag kommer få träningsvärk imorn...härligt...hehehe!



Jag tycker jag har varit duktig, det ser väl inte så mycket ut...eller?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan se mina linfrön där i din packning (tack igen för att du fixar)....Det ser ut som om du varit duktig på packningsfronten, får hoppas jag får till det också. Det viktigaste plagget är ju faktiskt bikini,den klarar man sig långt på=)Nu ska jag jobba hårt innan det blir avfärd mot BKK så att jag kan njuta ordentligt där borta. Puss

2009-04-20 @ 02:33:05
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej söt, allt bra nmed dig idag? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 17:27:33
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra med mig Linnéa! Kul att du hittat hit! Kikade in på din sida innan:)

2009-04-20 @ 22:40:26
Postat av: Pappa

Hej Sophie,

du skriver jättebra.

Trevligt att läsa på din site.

Hälsa Kenneth å Kenzo



//Pappa

2009-05-22 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0