Cause I´m leaving on a jetplane....

.....I don´t know if I´ll be back again...

Joddå...I´ll be back om ca 10 dagar! Mina väskor är packade och nu är det bara att bege sig mot varmare strök. Hörde att det skulle bli varmt här också i helgen....ni får typ 20 grader så det blir väl bra?? Jag kommer bara sitta och svettas som en gris i säkert över 40 grader....fajtas med kackerlackor...och få magbesvär så det kan ni tänka på...hehehe!

Nejdå...det ska verkligen bli underbart att komma bort lite och njuta! Vi åker från Varberg kl 17.21 idag med tåg som tar oss till Kastrup och därirfån flyger vi hela vägen till Thailand i buisness class!!!!! Har aldrig flygit i "lyx" så långt så jag är så spänd på hur det kommer att vara, om det är stor skillnad på vanlig klass liksom eller om det inte hade spelat så stor roll??? Förra gången jag flög till Thailand så tyckte jag att det var jobbigt, kunde inte sova och jag satt bredvid en gubbe som somnade på min axel hela tiden. Samt att när man skulle på toa så var man tvungen att väcka folk för att komma förbi! Nu hoppas jag att jag i det minsta kan sträcka ut benen och att jag kan somna utan en gubbe på min axel om det inte är Kenneth då såklart:) Ska försöka ta massa bilder på flyget och resten av resan!

Ska försöka skriva inlägg så ofta jag klarar och kan....men det kan ju krångla och sånt ni vet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0