Det är måndag och påsk!

Efter en lång och slitsam dag med mycket folk i stan så är jag äntligen hemma. Kenneth har lagat jättegod mat till mig så nu är jag också mätt och belåten. Efter jobbet så gick jag och tränade, jag var väldigt sliten men lyckades ändå träna i en timme och en kvart. Jag vaccinarade mig halv tre idag och det gick snabbt och lätt, skönt att ha det gjort.....nu räcker det ju i flera år framöver så då slipper jag göra det igen!

På torsdag så åker jag hem till Sverige för att fira påsk, jag åker Horten-Moss båten och tar sedan tåget till Göteborg därifrån. Jag sparar både tid och pengar genom att åka den vägen, så det blir bra! Vill ha med mig Kenzo men jag får se....har inte bestämt mig än!

Idag köpte jag ett linne med fransar på, blir tufft till slitna jeans m.m. Försökte ta kort på den men det kommer liksom inte fram på bild. Kanske kan ta ett när jag har den på mig en dag!

Kenneth har precis duschat Kenzo, han luktar jättegott nu den lilla busen. Tänkte att det satt fint med en påskdusch efter att han varit vid havet med Kenneths pappa och badat. Han har nästan varit ute hela dagen så han är sliten han också efter att ha sprungit runt och härjat!  Nu ska jag också duscha, ska bli sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0