Dyrt med tåg

Jag ska till Sverige nästa vecka och stanna över påsk och när jag nu skulle köpa tågbiljett så trodde jag att jag skulle dö av en hjärtattack....700 spänn....!!! Hade säkert varit billigare om jag hade köpt tidigare men jag klarar inte att planera saker i god tid så det existerar inte....tyckte jag var duktig som skulle köpa en vecka innan nu men gud vad dyrt det är!!!

Eftersom det är helgdagar på torsdagen och fredagen så går det heller ingen buss från Strömstad så jag kan inte åka den vägen heller....ska kolla om det går tåg från strömstad också men jag litar inte på det för en gång så gick inte tåget där pga av någon konstig anledning så jag satt fast i Strömstad. Men som tur var så gick det en buss några timmar senare så jag klarade mig! Får se hur jag löser resproblemet nu....jobbigt!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0