En grymt härlig dag!

Idag har jag verkligen tagit vara på dagen, har varit ute nästan hela dagen...hoppas jag fått lite färg i ansiktet nu! Hundarna har fått springa lösa hela dagen och nu är dom jätte trötta! Har precis ätit mat och även smaskat i mig lite glass med chokladsås på...mmmm!!!!

Pratade med Sanna på skype innan och hon blev jätteglad när jag sa att jag skulle komma och träffa henne! Jag längtar och vi ska verkligen ha det så skönt....dricka fruktiga drinkar, äta färsk ananas, bada i havet, sola och testa vattensporter, ta massage och bara njuta!!!!



Nu ska jag ta mig en siesta...tänkte att jag skulle hoppa upp på mammas träningscykel senare och bränna av allt onyttigt som jag stoppat i mig!

Här är lite bilder från min dag!









Kommentarer
Postat av: Sanna

Längtar tills vi ses! Ville bara skriva det! Och glad påsk=)

Puss puss

2009-04-11 @ 13:17:17
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0