En oplanerad kväll!

Jag hade bara tänkt att vara hemma igår kväll och ordna med allt som ska ordnas med innan resan, men Carro messade och ville att jag skulle följa med dom till någon liten fest. Jag funderade på det, gick in i duschen, satte mig framför Robinson i morgonrocken och kände mig egentligen väldigt trött. Men då messade Carro igen...VI HÄMTAR DIG OM 20 MINUTER...Ahhhhh...på med dom första kläderna jag hittade i garderoben, på med lite mascara, ett snabbt drag med plattången och sedan var det bara att låsa dörren och gå.

Vi åkte till ett hus där den lilla festen skulle vara, vi var väl kanske 10 pers eller något sånt. Vi drack lite vin, spelade gitarr och bara skojade runt. Senare så åkte vi ner till stan och gick in på ett ställe som heter "G", där drack vi varsin öl och sedan gick vi därifrån pga att det var så packat med folk där inne! Efter det så åkte jag hem, ville inte vara ute för länge....ska ju packa och städa idag. Jobbigt om jag hade varit helt bakom flötet nu, skönt att slippa det!

Nu ska jag snart skype med Sanna och sedan blir det städning och packning som står på dagens lista!


Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

http://fixmeta.blogg.no/

Ta en titt på denne blog

2009-04-19 @ 13:46:43
URL: http://hcecilie.blogg.no
Postat av: Helle Cecilie

Ta en titt på denne bloggen, Sophie! Masse tips!

2009-04-19 @ 13:47:32
URL: http://hcecilie.blogg.no
Postat av: Sophie

Ja, den ska jag kolla in! Tack!

2009-04-19 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0