Ett litet äventyr!

Nu kom jag precis hem efter en mysig dag med Helena, vi hade piknik ute i skogen. Vi åkte till stället där scener av Ronja Röverdotter spelades in, det var jättekul att gå där och titta. Det ligger inte alls långt härifrån så det var lite coolt! Kommer ni ihåg den scenen där Ronja rymmer hemifrån till björngrottan och Mattis är förtvivlad och rider till denna sprickan och skriker att han inte har något barn. Jag kunde verkligen drömma mig bort när jag gick där och se den scenen framför mig efter att Helena nämnde det!







Vi satte oss på ett berg och åt smörgåsar, melon, kakor och äppelpaj....jag blev så jäkla mätt men oj vad gott det var att sitta ute och äta! Solen strålade och vi pratade om allt möjligt!




Vi hittade blåsippor på vägen ner, det är ganska ovanligt att se så många på ett ställe här och så tidigt! Jättefint!




Sedan så åkte vi hem till Helena och satte oss på hennes balkong och fortsatte fika;) Det var jätteskönt att sitta där och solen var jätte stark, så nu ser jag ut som en tomat i ansiktet!





Imorn så åker jag till Sandefjord igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0