Hemma i Sverige!

Så fort jag kom över gränsen till Sverige så kände jag att det var påsk! Det var en ganska jobbig resa men inte lika lång som den brukar vara i alla fall! Jag åkte från Horten 12.45 och var framme i Moss 13.15 sedan så gick mitt tåg från Moss till Göteborg kl 13.42....anlände Göteborg kl 16.54....så det var okej! Men....jag fick sitta på golvet vid en toalett som stank...inte särskillt glamouröst;) Det var så mycket folk på tåget så att folk knappt fick plats, blev lite små irriterad faktiskt!



Här väntar vi på tåget!

Kenzo skötte sig jättebra hela resan...lite jobbigt ibland och han blev lite stressad i vissa situationer men det gick bättre än vad jag trodde i alla fall! Bra träning för han blev det...hoppas han inte blev skrämd bara!



Här sitter vi på tåget den första timmen...hade det jättebra tills vi var tvungna att byta till ett annat tåg!

Mamma mötte oss vid stationen i Gbg och därifrån åkte vi bil. När vi äntligen kom fram så njöt vi av solen det sista den var framme, våren mötte mig verkligen här i Sverige. Hundarna lekte med varandra i trädgården och sprang runt som galningar....det är så kul att se hur glada dom blir av att vara lösa ute i vårvädret!



Snödropparna har kommit fram!



Kenzo och Levis leker!



Kenzo ler till kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0