Husse påkörd!

Usch, jag blev så deprimerad nu! När vi körde hem från stan vi åttatiden så såg vi en man som precis blivit påkörd...han bara låg där på övergångsstället och rörde sig inte. Det var några personer runt han som hjälpte till....vet inte om han levde, var skadad eller avsvimmad men han rörde sig inte i alla fall.

Ambulansen kom precis när vi körde förbi som tur var. Men jag fick så ont i magen av att se det där, speciellt när jag såg ägarens hund som främmande folk höll i. Den hade svansen mellan benen och var jätte stressad och ville bara fram till sin ägare. Hunden var ju jätte orolig för sin husse och tänk vad rädd den måste varit....stackars! Det var en golden retriever...den såg inte så gammal ut! Mår dåligt av att tänka på det så nu slutar jag skriva om det!


Ska be för hunden och dess ägare innan jag går och lägger mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0