Jobbig natt och jobbig dag!

I natt så har jag sovit väldigt oroligt, mått illa och haft ont i magen. Tror det är för allt som hänt på sistone, känner mig matt och deppig! Har gråtit en del så mina ögon är svullna och mina tankar snurrar runt!



Idag regnar det massor så det blir nog lugnt på jobbet idag och det känns ganska skönt just idag! Hade inte orkat med stress och sånt känner jag. Har en klump i halsen och man vet ju aldrig när man kan bli ledsen, det kan komma helt plötsligt och då är det skönt att kunna gömma sig undan lite på jobbet!

När jag kommer hem senare idag så ska jag packa och greja eftersom jag åker till Sverige imorn! Jag skriver kanske senare igen!

Ha en fin dag!

Detta köpte jag föressten igår...älskar sjalen...visst är den söt? Hatten har Kenneth fått men jag tror att jag kommer låna den hela tiden i sommar...hihihi! Båda är från Gina Tricot...såklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0