Kära mormor!

Min kära och underbara mormor har nu sagt sitt sista farväl och finns inte längre. Men hon finns i mitt hjärta och i minnet och det kommer hon att göra för alltid.

Kära mormor! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket du har betytt i mitt liv och hur mycket jag älskar dig. Du är en helt underbar mormor som jag har otroligt många fina minnen av, min barndom hade inte varit densamma utan dig fina mormor. Jag hoppas att du träffar morfar där uppe och alla dina vänner som också lämnat denna jord! Jag kommer aldirg att glömma det du lärt mig och du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta!

Har fortfarande ett starkt minne från när du sa godnatt till mig när jag var liten. Då satt vi tillsammans med knäppta händer och sa denna bönen:

Gud som haver barnen kär,
ser till mig som liten är,
vart jag mig i världen vänder,
står min lycka i guds händer,
lyckan kommer, lyckan går,
du förblir vår fader vår!

Sedan så pussade du mig på kinden och sa godnatt! Jag säger nu godnatt till dig mormor! Jag kommer att sakna dig varje dag! Din Nine



Kommentarer
Postat av: Kristin

Nei, så fryktelig trist, Sophie!

Har ikke kjent deg så lenge, men lenge nok til å vite at mormoren din betyr uendelig mye for deg. Dere må ha hatt et helt spesielt forhold, og jeg håper du etter hvert kan tenke tibake på de gode minnene med et smil.

Føler veldig med deg!

Klem fra Kristin

2009-04-07 @ 23:17:20
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Tack Kristin!

2009-04-08 @ 08:11:49
Postat av: Mrs Mohn

va fint skrivet,gumman!blev alldeles rörd!du vet att ja finns här om du behöver mig!puss!

2009-04-08 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0