Konsten att vicka på bara lilltån:)

Oj, vad trött jag är!!! Mina ben och fötter känns som cementklossar efter den här dagen med jobb och träning! Jag tränade ganska hårt och jag kände verkligen att det gav något idag, känns skönt! Solade efteråt så jag kom inte hem förrän vid 21.00 ca så nu är jag helt slut och klockan bara springer iväg idag!

Kenneth har klippt sig och slingrat håret blont, han är så fin! Han ser lite busig ut i sin nya frilla...hehehe! Vi satt precis och vickade på våra lilltår, eller försökte i alla fall. Kenneth klarar inte alls att vicka på lilltån men det gör jag. Jag klarar att hålla andra tårna stilla medan jag vickar fram och tillbaka på lilltån. Så funderade jag lite på om det är något dom flesta klarar av eller om det är ovanligt. Man kan säkert träna upp det! Ni får prova:)

Imorn ska jag ned till frisören på morgonen för att klippa min lugg litegrann, den irriterar mig i ögat just nu och det är skönt att få den fin innan Thailand! Idag...om exakt en vecka så befinner jag mig nog i Hua Hin...tokigt!!! Blir lite nervös av hela grejen, dels att vara borta från Kenzo men också att hoppa in i den thailändska kulturen igen efter 2 år sedan sist. Jag blir alltid lite orolig när jag ska resa och får konstigt nog lite smått panik dom första dagarna på nytt ställe innan jag kan slappna av. Jag är lite konstig!

Dags för att kasta sig i sängen....*gäsp*




Kommentarer
Postat av: Kristin

Så flink du er som holder i gang med treningen hele tiden! Her blir det bare turgåing, og det er liksom ikke helt det samme..;-)(Men jeg kan røre på lilletærne:)!! Måtte jo teste!)

Ha en fin dag!

2009-04-17 @ 11:03:03
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0