Lång resdag...*pust*

Nu är vi äntligen framme hos mamma efter en lång och tråkig bilresa! Är helt slut nu och nu längtar jag efter att få kasta mig ner i sängen!

Imorn ska vi gå upp tidigt här för vi ska på begravning, mormor begravs imorn klockan 11 så det kommer bli en jobbig dag för oss alla. Tror att det kommer gå upp för mig att hon faktiskt är borta och inte kommer tillbaka, har nog inte riktigt fattat det! Ska bli skönt att ta farväl men samtidigt väldigt jobbigt, man vill inte att det ska vara sant liksom!

Känns konstigt att resa på onsdag....hjälp!!! Längtar efter att få se Sanna och krama om henne, min lilla gumma!

Nu är jag så trött att jag vet knappt vad jag heter.....godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sugarpie! Tänker på er alla idag. Du får ventilera på playan senare i veckan. Tror jag börjar få lite resfeber nu...väskan är i alla fall packad och jag har försökt vara lika duktig som du. Den stora frågan är nu, ska jordgubbsskorna med eller inte!?=) Puss och kram

2009-04-21 @ 03:11:36
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0