Långfredag!

Det är en solig morgon här i Sverige och idag ska jag vara utomhus så mycket jag bara orkar! Ska sätta mig mot en vägg och sola tänkte jag för det ska bli ca 15 grader här idag:)

Imorn så tänkte jag åka in till stan en sväng och kika lite, ska se om jag hittar en bikini och en fotlänk! Jag tänkte att jag kunde berätta vad jag ska göra om ca 2 veckor nu....JAG SKA TILL THAILAND!!!!! Inget som är bokat utan vi åker stand by, vi får liksom se om det finns lediga platser på plan och sånt. Vi har tänkt att åka den 22 april för då fanns det många lediga platser, det blir svårare på hemvägen men det tar vi då...hehehe!

Vi ska bo hos min pappa som har hus i Thailand i Hua Hin och det bästa av allt är att Sanna ska komma, hon reser från Laos till Bangkok och vidare till Hua Hin. Det ska bli så kul och så skönt!!! Det ver därför jag var tvungen att vaccinera mig i måndags;)

Jag skriver senare! Nu ska jag prata med Sanna på Skype och berätta nyheten...hon kommer att bli överlycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0