Lördag!

Idag vill jag verkligen inte jobba, det är så jäkla mycket att göra! Jag ska vara boss nu i en vecka så nu har jag ansvaret och det är både kul men också lite jobbigt för man har så mycket i huvudet. Jaja, jag får göra mitt bästa!



Kenzo har hittat en boll som han har förälskat sig i, han leker med just nu i sin korg. Han är så söt när han hittar saker som han glömt att han hade...då är plötsligt det jättekul att leka med nu!

Ikväll vet jag inte vad som händer men eftersom jag ska jobba idag så kommer jag helt säkert vara så sliten att jag inte orkar så mycket annat än att se på robinson. Nu ska jag lämna Kenzo ensam hemma och gå till jobbet och slita!

Ha en fin lördag allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!Jag kom tillbaka fr fält redan idag, så jag kan skypa imorgon. Kanske runt 12 el 13 tiden? Jag e inloggad imorgon så vi ser! Och jag såg dina mail, vi får prata mer imorn, puss puss och ha en mysig kväll med robinson. Här levs det robinson-liv för fullt..

2009-04-04 @ 14:07:26
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0