Min underbara dag!

Dagen startade med en nyttig frukost som bestod av havregrynsgröt med soyamjölk, russin och mandlar. Jag tog en dusch och gjorde mig i ordning, sedan så väckte jag Kenneth med ett aprilskämt som blev jätte dåligt. Jag tvingade upp han med mitt strålande humör och sedan begav vi oss ut i solen med Kenzo!



Vi var helt ensamna på stranden och det var helt underbart, hade önskat att jag kunde varit där hela dagen och njutit av solen och våren som smyger sig på! Jag såg en citronfjäril, ett säkert vårtecken! Såg också lite vårblommor i en trädgård....tror det heter krokus! Jag hade med min spegelreflexkamera så jag tog MASSOR av bilder, här är några som jag tycker blev bra!



Se svanarna som kommer där borta, jättefina!



Fint par...tänk att dom lever tillsammans hela livet, det är kärlek!



Kenzo ställer fint upp sig!



Kenzo la sig ner och fick en shock när vattnet plötsligt skjölde över hans rumpa...hehehe!



Dragkamp!





Lilla sjöjungfrun!



Sommarbild...eller hur?



Vårtecken! Menar blommorna om ni kan se dom!

En helt underbar dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0