Nu är jag hemma i fjorden igen!

Resan hem till fjorden har gått jättebra, mamma har ju följt med mig hit så då slapp jag åka tåg eller buss...det var skönt! Jag är jättetrött och sliten efter veckan som varit eftersom det har hänt en del och jag har ändå jobbat och rest, så nu tar jag ett djupt andetag och ger mig på denna veckan med jobb och planering inför Thailand. Det är ju faktiskt bara 1 vecka och en dag kvar tills vi reser...hjääääälp!!!

Kenzo höll nästan på att bli påkörd imorse...jag blev så jäkla rädd! Han var lös ute i trädgården innan vi skulle resa. Det kommer nästan aldrig bilar på våran grusväg i skogen så jag oroar mig liksom inte för att det ska komma en bil när hundarna springer lösa. Men....klockan 9.10 så kommer det en bil som tvärnitar bara några decimeter från Kenzo...som tur var så körde den inte så fort så han lyckades bromsa in och inte träffa Kenzo. Men hade den bilen kört lite fortare så hade inte Kenzo funnits nu:( Tur i oturen säger jag bara!

Nu ska vi göra lite smörgåsar och dricka te. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Velkommen tilbake!

Fy, nå fikk jeg helt gåsehud her da jeg leste at Kenzo nesten ble påkjørt! Godt det gikk bra!

Ha det fint!

2009-04-13 @ 21:08:33
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Ja, det var jätte läskigt...jag hann liksom inte reagera. Varken såg eller hörde bilen innan den kom framför huset och bromsade. Han hade verkligen tur!!!

2009-04-14 @ 08:15:34
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0