Påskafton!



Glad Påsk!

Nu har jag precis vräkt i mig massa påskmat och påskmust så nu ser det ut som jag är gravid:) Kenzo fick ett ägg som han precis ätit upp, han är så nöjd! Han skrämde livet ur en gubbe idag som vi mötte i skogen, han ylade som en galning på den gubben och vägrade lyssna på mig. Jag blev så jäkla arg på Kenzo då! Men vi har blivit vänner nu igen trots att han var skit jobbig!

Idag så har jag varit i Varberg en sväng och tittat lite i affärer och gått på marknaden där. Det var tokigt mycket folk och jag såg små söta påskkärringar som gick runt med godis. Jag var på surfers paradise ganska länge och tittade för dom hade massa rea där...jag hittade inget speciellt där för även om det var halva priset så blev det liksom dyrt ändå. Men jag köpte 2 fotlänkar där i alla fall...en till mig och en till Kenneth!











Min fina fotlänk!

Ikväll så ska jag och mamma vara själva hemma för vi orkar inte åka bort och fira påsk efter en jobbig vecka. Jag tycker det är skönt att bara slappa hemma och se en bra film!

Nu har jag föressten börjat använda ProActive, ska bli spännande och se hur min hy blir om några veckor. Just nu så ser min hy för jävlig ut så jag hoppas att detta hjälper nu. Det känns som om det hjälper, det har inte blivit värre i alla fall!



Jag använder först en ansiktstvätt sedan en toner som jag baddar på med en bomullstuss och tillsist dagkräm respektive nattkräm. Idag ska jag testa ansiktmasken som man ska använda ibland!




Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

Ser ut som om du koser deg i Sverige, Sophie:D! Deilig å se! Tross hva du har gått igjennom den siste uken, håper det er bedre å være i Sverige sammen med familien din nå! Vær glad du ikke var på jobb i dag, masse folk, uff uff! Jeg håper jeg får oppleve svenske markeder en gang, ser så utrolig koselig ut!!! Du får ta meg med på rundtur i Sverige:D

2009-04-11 @ 23:32:25
URL: http://hcecilie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0