Sliten!

Nu märker man verkligen att folks shoppinghumör ökar för varje dag det är fint väder, märker inte av någon finanskris på det sättet i alla fall. Folk köper kläder ändå verkar det som! Det har varit så mycket att göra på jobbet idag så när jag kom hem så tog jag mig ett glas med solo med isbitar i och slängde mig rakt på soffan, är så sliten!



Idag så invigde jag cykelsesongen och det var väldigt skönt att cykla till jobbet men gud vad jobbigt det var att cykla hem....hemska backar hela vägen hem. Skulle haft en liten motor på min cykel... :)

Kenneth har åkt iväg för att umgås med några vänner och leka lite med modellflyg....ja, jag vet...han har fortfarande barnasinne så det räcker...;) Sedan så skulle han handla lite mat och sånt, vi ska göra wokade grönsaker med ris idag tror jag!

Imorn är det fredag igen, veckorna bara rusar förbi och snart är det sommar!



En slö hund...eller spelar han död kanske???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0