Söndag!

Idag ska jag försöka komma mig ut och hitta på något men först ska jag prata med Sanna på skype! Det är soligt ute idag och om det blåser tillräckligt så ska Kenneth kite, jag funderar på att vara fotograf då;) Jag älskar verkligen min nya kamera, det är så jäkla kul att fotografera!!! Men jag har inte lärt mig så mycket än men jag tror att det kommer av sig själv om jag bara fotograferar ofta och provar olika saker.

Jag tänkte kanske också sola lite solarium ikväll, jag är egentligen lite rädd för solarium men jag tror inte att det är farligt om jag gör det så sällan. Jag känner mig lika blek som ett lakan just nu....behöver lite glöd likosm;)

Måste boka min resa till Sverige idag också men jag kan inte bestämma mig ang om Kenzo ska få följa med eller inte. Det tar ju ändå 7 timmar med byte av tåg med mera så det kan bli lite jobbigt och stressigt för Kenzo tänkte jag. Mycket att bära på också när jag ska ha med hans lilla ihopfällbara bur och hundmat m.m. pluss mina grejer. Men han trivs så gott på landet och det hade varit skönt för han att springa fritt där!

Imorn ska jag jobba 8-18 samt vaccinera mig kl 14.30 på min paus så det blir en lång dag med mycket att göra!

Bloggar senare! Njut av solen nu om ni har någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0