Tisdag!

Idag har jag jobbat några timmar medan mamma var hemma och umgicks med Kenzo och Kenneth ordnade lister i lägenheten. När jag kom hem så gjorde vi spaggethi och köttfärssås / Vegfärs och drack kaffe efter det:)

För en timme sedan var vi och solade solarium alla tre och vi alla är ganska röda nu...hehehe! Mamma är rödast hittils! Imorn ska jag jobba 9-18.30.....tycker synd om mamma som ska vara här hemma, men hon har ju Kenzo i alla fall!

Nu ska vi titta lite på tv och dricka te!

Jag idag nedan på bild! Jag går utan mitt mineralpuder just nu och det känns helt hemskt, är så van vid att ha det! Det känns så bra att täcka över hemska små prickar och rodnader i ansiktet. Men förhoppningsvis så ska min feja bli bättre nu efter att jag börjat använd proactive, jag lever på hoppet och ska därför stå ut med att gå utan för mycket puder och grejer. Om man använder ett bra puder ( som jag har gjort) så kan ju det till och med skydda huden från andra orenheter och fett, men det jag har använt kostar så mycket tyvärr! Så nu ska jag vara utan det ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0