Tisdag!

Idag ska jag jobba 10-18.30 och det är ju lite tråkigt för hela dagen blir förstörd. När klockan ringde i morse så var jag ute och körde på tyska autobahn....livrädd var jag i drömmen! Jag hade i alla fall svårt för att vakna för jag sov stenhårt, tror det var för att jag jobbade mycket igår och sedan tränade för första gången på 3 veckor.



Imorn så stänger vi butiken tidigare, tror det var 15.00....sköööönt!!!! Efter jag har jobbat så ska jag sola, packa väskan, köpa picknick till tåget. Det kommer säkert att vara massor med folk på tåget eftersom det är påsk, därför så är jag osäker på om jag ska ta med lillplutt eller inte.

Här kommer en bild på linnet som jag skulle ta bild ¨på igår men det blev ingen bra bild....denna blev ok!



Den är coolare på än vad det ser ut här på bilden!


Nu måste jag kila....har det bra!

Kommentarer
Postat av: sääna pääna

Hallåå halååååå! Hoppas din vecka inte blir alltför tuff. HAde varit bra om vi kunde skypa snart. Jag kan torsdag, fredag och lördag vad jag vet än så länge. Och passande tid för mig är runt 9-13. Hoppas vi hörs snart. Have safe trip back home,honey! Puss

2009-04-07 @ 12:44:04
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0