Träningsvärk och lycklig!

Jaha, då var man hemkommen igen efter en kort men katastrofal dag på jobbet. Var kom alla folk ifrån? Jag har hunnit med så otroligt mycket idag fastän dagen bara rusat förbi! Jag har klippt luggen i farten, köpt en vandrings ryggsäck och 3 t-shirts till Kenneth (hade ett presentkort på Sport1), köpt lite saker som jag ska ta med till Sanna i Thailand, kört Kenneth till jobbet, gjort god mat, solat på balkongen, jobbat, gått en långpromenad med Kenzo, tvättat kläder, städat lite och vikt tvätt....*pust*!

Jag har verkligen träningsvärk idag och jag njuter av det...förutom när jag ska gå upp för trappor då så klart! Jag tycker att det ska kännas att man har tränat och det är skönt att vara sliten i kroppen ibland. Tänkte jag skulle träna imorn igen för att hålla det uppe och inte bli slapp. Jag kommer ju ligga som en klubbad säl nu i 2 veckor på semestern så lite hårdträning nu är inte fel!

Idag har jag kännt mig lycklig inombords, det har verkligen varit en underbar dag. Jag har njutit och mått bra och kännt att livet är härligt! Kenneth är också på strålande humör för att inte tala om Kenzo som studsar runt och njuter av värmen och gräset som börjar växa i vägkanterna! Härligt!

Här är min nya ryggsäck som jag ska ha i Thailand, smidigt med ryggsäck istället för min rosa hårda koffert som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0