Ute i solen hela dagen!

Idag har jag verkligen varit ute hela dagen och hittat på saker! Jag är så trött nu, skönt trött liksom!

Dagen började med en god frukost och lite bloggande, sedan så fick vi besök av Kenneths pappa som jag bjöd på kaffe! Han undrade om vi ville åka ut på en ö med båten och släppa Kenzo lös och det lät ju som en glimrande idé eftersom jag inte hade en aning om vad vi skulle hitta på!

Vi åkte till ön och släppte Kenzo lös och som vanligt så blev han överlycklig och bara sprang och sprang runt runt! Vi fikade kanelbullar och solade oss på stranden....jag kunde till och med ta av mig jackan utan att frysa;)











Efteråt så åkte vi hem och bara en halvtimma senare så ringde Kenneths kompis och då åkte vi iväg och mötte honom. Kenneth och han skulle kite på snön och han hade med sin flickvän som jag aldrig träffat så då satt vi och pratade med varandra medan killarna lekte i snön:) Hon och Kenneths kompis hade skaffat sig hundvalp så vi hade mycket att prata om och den hunden var verkligen det sötaste jag har sett. Den var lika liten som en kattunge med världens minsta halsband på sig...jag smälte verkligen!!! Glömde ta kort på den....typiskt!!! Slänger in en bild på en likadan valp som jag hittade på internet här nedan!







Nu har jag precis varit och solat mig i solarie och jag fick färg med en gång så det var kul....ansiktet är väl mest rött just nu men det lägger sig säkert snart.....hoppas jag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

Selvfølgelig kommer jeg hjem til deg også:D! hehe! Så flink du har vært å vært masse ute i dag! Dere er virkelig flinke til å gå turer å gidde å dra ut:)! Ser Kenzo badet også, var det deilig?

2009-04-05 @ 22:43:18
URL: http://hcecilie.blogg.no
Postat av: Jenny

Hej!! Vilket härligt liv han har Kenzo :) Kan en hund ha det bättre?!

Kramar från Jenny

2009-04-06 @ 19:45:56
URL: http://www.megingjordsdiser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0