Aj aj aj!!!

Jag har ont i huvudet och det har jag haft konstant i en vecka nu, varje dag! Vet inte vad det beror på men tror kanske att det är vädret/lågtrycket som är orsaken. Jag brukar vara känslig mot det! Kenneth skrattar bara när jag säger det men jag vet att mormor också var känslig när det var lågtryck....men hon fick värk i kroppen också och det får som tur är inte jag! Just nu regnar det massor ute, får lite höstkänsla faktiskt!

Vi har en mysdag idag där vi bara myser i soffan! Vi har precis sett den animerade disney filmen "WALLE"....så söt!!! Jag trodde att jag växt ifrån sådana filmer men ack nej, så fel man kan ha!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Stakkars deg som har vondt i hodet! Masse krya på dig!!!!



Klart man aldri vokser fra sånne filmer! Det er jo så mange fine og morsomme filmer av det slaget! si ifra hvis du vil låne noen av oss! tror vi har det meste!;-)



Ha det fint!

Hilsen fra Kristin

2009-08-04 @ 10:21:05
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0