Fantasilös idag!

Jag skulle bara ge ifrån mig ett livstecken här...hehehe! Jag bestämde mig för att gå i dvala i morse så det gjorde jag. Nu ska jag gå sista promenaden med Kenzo och sedan kanske se en film eller något. Kenneth har varit borta sedan tidigt imorse och kommer nog inte hem förrän sent ikväll. Lite tråkigt! Jag hade glömt att han skulle bort idag...eller han påminde mig igår kväll! Så dagen har varit ganska seg faktiskt eftersom jag inte direkt haft några andra planer än att hitta på något med honom. Jaja, så kan det gå när man är lite senil som jag!

Nä, jag har inte så mycket att komma med just nu. Känner mig inte så inspirerande idag så jag tänker bara önska en fin kväll / natt helt enkelt!

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0