Skrivkramp!

Idag regnar det ute, en riktigt grå dag! Men det kan ju vara skönt ibland tycker jag, lite mysigt sådär! Jag har haft lite skrivkramp dom senaste dagarna så jag har inte haft någon lust att ägna tid till bloggande!

I Onsdags så gick jag och Kenzo en promenad med Vivi och Lex...en sådan där träningspromenad! Det gick väl ganska bra, lite dramatik i början men efter en stund så lugnade hundarna ner sig! Jag och Vivi pratade om att ses imorn kväll och dricka lite vin hemma hos mig, blir mysigt!

Igår var jag och Kenneth och åt på restaurang Da Vinci med Kenneths familj! Kenneths systers dotter fyllde 15 så vi firade henne där med god mat och sång;)

Idag så har jag inte så mycket planerat mer än att jag kanske ska träna på spenst och städa lite här hemma, får se vad som händer!  Kenzo har fått massor av utslag på kroppen som kliar så han måste gå med en tröja på sig hela dagrna nu för att inte klia sig. Stackaren! Men det är i alla fall bättre äån att gå med en tratt på huvudet, det kan han nog hålla med om tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0