hej och hå!

Jag är seg, jag sitter med min kaffekopp och bara gäspar idag! Igår kväll så såg vi på film " No country for old men" tror jag den hette! Den var SEG! Ingen Sophie film direkt!

Försöker komma på något att göra idag men hjärnan är ganska tom för tillfället, mamma tycker att vi ska måla huset....hon passar på nu när vi är hemma ;)

Vi har blivit så bortskämda, fått lagad mat varje dag. Vi har redan ätit upp oss för vintern känns det som, vi slipper frysa i år...hehehe! Skönt att komma hem ibland alltså och bli lite bortskämd!

Helgen var jättebra, vi seglade i två dagar och bara hade det skönt. Jag tyckte det var ganska kul att segla även om jag inte riktigt hade koll på hur man gjorde. Men jag lärde mig en hel del i alla fall så det var nyttigt! Det är ju en speciell känsla att ta sig fram enbart av vinden, en frihetskänsla liksom! Fint väder hade vi ju också så det var perfekt!

Nähä, nu får jag ta tag i mig själv och vakna till liv.......

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0