Hemma in das fjord!

Jag sov så jäkla gott i natt och i morse, jag kunde sovit hela förmiddagen om inte klockan hade väckt mig klockan 10.00. Resan igår gick bra och båtresan fort för en gångs skull! Jag satt i hundrummet med Kenzo och passade samtidigt en annans hund där uppe medan hon åt nere i restaurangen. Hon gav mig en toblerone som tack så det var ju gulligt! Idag ska jag ner till stan och fixa med lite papper och sånt och sedan ska jag iväg till Tönsberg. Jag kan inte säga vad jag ska göra där eftersom det är alldeles för personligt men jag hoppas att det går bra. Jag är lite nervös!

Just nu ligger Kenzo och sover under sin favoritfilt, Kenneth duschar och jag dricker mitt kaffe!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0