Kenzo är redo för vintern!

Jag hittade den perfekta höst/vinter jackan till Kenzo idag! Helt enkel, fodrad, regntät och billig;) Perfekt! Så nu hoppas jag att han slipper frysa i vinter för när det är som kallast på vintern så kan han helt plötsligt bara lägga sig ner på marken och vägra gå längre. Det är som om han säger- jag lägger mig ner här och dör, det är så kallt! Jag tror det är att hans tassar blir förfrusna men jag kan ju inte gå och köpa strumpor till han liksom. Något måtta får det vara....jag hoppas att det värmer lite med denna fina jackan han fått nu!

Nu kan vintern komma säger Kenzo!



Han ser kanske inte så nöjd ut på bilden men jag tror han gillar den!

Kommentarer
Postat av: Kristin

He, he! "Jeg legger meg ned og dør" He, he!!!

ja, jeg tror det er akkurat det de prøver å si oss når det er kaldt om vinteren..;-)



Han ser flott ut, da!!!

2009-08-31 @ 18:09:18
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: joeys stormatte

Vilken fin jacka du fått tag i till Kenzo, den verkar sitta jättebra, var köpte du den?

dotterns Joey fryser redan, så jag bävar för vintern. Har sökt kläder åt honom men inte hittat nåt bra.

mvh

anita

2009-08-31 @ 22:44:40
URL: http://mrjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0