"Läsväder"

Hello!
Jag gick väl upp kvart i åtta idag eftersom jag skulle till tönsberg vid halv tio, så jag var uppe ganska tidigt i alla fall. Efter att ha varit i Tönsberg så åkte jag hem och duschade, åt lite och sedan var det dags att hämta Kenneth på jobbet. Jag och Carro hade bestämt date igår så han körde mig direkt till henne efter jobbet. Jag och Carro hade det jätte mysigt, vi fikade, pratade och var ute och gick en promenad med Jesper. Gud vad han har växt sedan jag såg han sist!!! Han är helt underbar den fina lilla skapningen!



Jag fick låna lite böcker av Carro som jag ska börja läsa nu, måste bara få lite läsinspiration först bara. Tror den inspirationen kommer nu till hösten när det blir "läsväder". Det ska helst regna eller vara kallt och mulet ute, är det sol så kan jag inte läsa för då vill jag bara ut. Många läser ju på kvällarna innan man ska sova men jag somnar efter första sidan i boken när jag försöker det. Så dagen passar väl bäst för mig, men jag ska ändå försöka läsa innan jag somnar på kvällen. Om det är en riktigt bra bok så borde jag inte somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0