Nattugglan Sophie!

Ja, men tänka sig att jag är vaken! Det är inte varje dag jag sitter uppe till sent på natten och är pigg som en mört, nästan aldrig faktiskt....förutom när man är ute och härjar då så klart! Jag gillar inte att vara uppe på natten, därför skulle jag aldrig kunna ha ett nattjobb. Jag provade att jobba natt några gånger när jag var 19 men jag var helt förstörd efteråt, det kändes onaturligt och jag mådde inte alls bra av det. Men det var kul att testa och se hur det var, jag fick ju också lärt mig att det inte passar mig och min dygnsrytm så bra;) Jag är en dagsmänniska...alltså en A människa....eller är det B man är då?...jaja,jag kommer inte ihåg...whatever!
Ho ho....ho ho....


Min kompis Helle är på sjukhuset och väntar på att hennes barn ska komma till världen, hon vet inte om det blir en pojke eller flicka så det är ju bara såååååå spännande!!! Hon skrev på facebook för 2 timmar sedan och då hade hon ganska ont så nu kanske det är igång...eller kanske hon redan har blivit mamma? Jag håller tummarna för att allt går bra med henne just nu, fina Helle!

Nu får jag väl kanske försöka sova....klockan blev plötsligt väldigt mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0