Regnet det bara öser ner!

Ja, det blir nog film och godis ikväll efter en god middag. Det regnar en hel del så man vill helst hålla sig inomhus! Vi har varit och kollat på två hus idag, mest bara för att titta och kolla vad man får för pengarna nu efter sommaren! Vi var även en kort tur nere i stan där Kenneth fick i sig lite frukost. Vi gick med Kenzo runt i stan och tränade han bland mycket folk, det gick väldigt bra!

Det känns som om hösten är här och jag välkomnar den med öppna armar, jag gillar att dra fram alla mysiga koftor, dricka te och varm choklad på kvällarna, gå promenader i skogen när löven ändrar färger, gå på caféer m.m. Många tycker att hösten är trist och grå men jag tycker tvärtom, jag blir inspirerad! I love it! Men man ska ju inte se bort ifrån att det kommer en till värmebölja snart och det gör ju inget det heller!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0