Segling!

Nu är jag hos pappa, vi kom hit igår men jag har inte haft lust att sitta vid datorn så mycket i detta fina vädret så bloggen har fått vänta!

Vi var ute och seglade igår och det var första gången för mig, det var väldigt mysigt! Jag fick styra båten och ha lite ansvar ibland, något som i vissa stunder var lite läskigt....speciellt när det helt plötsligt började blåsa mer. Det var inte så mycket vind igår så vi slappade mest på båten, testade olika segel m.m. Jag har tagit MASSOR av bilder men lägger inte upp dom förrän imorn!

Jag tror att vi ska ut med segelbåten idag också ifall det blåser nog med vind, men om inte så vet jag inte vad vi ska göra! Men ut ska vi i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0