Slö!

Jag är så slö men har ändå fått tvättat lite och gjort sånt tråkigt! Vi vaknade kl 12.00 idag i panik, Kenneth började jobba 12.30 och det hade ju kännts lite pinsamt att komma för sent pga att han sovit för länge när han börjar så sent. Han tog en supersnabb dusch och åkte på en gång till jobbet...stackaren!!! Jag har inte sovit så länge sedan jag vet inte när senast, jag sov verkligen som en stock och drömde om att jag var med i en tävling där man skulle göra volter ner i en pool. Lite konstigt men det var med massor av folk i den tävlingen som jag gått i skola med förr så det var kul att återse dom i drömmen...hehehe!

Jag hade det jätte mysigt igår kväll med Vivi, vi drack vin och bara satt och pratade hela kvällen! Kenzo tyckte också att det var kul med besök, han fick smaka lite chips av Vivi så han var nog väldigt nöjd!

Imorn ska jag göra några ärenden lite här och var så jag tänkte försöka gå upp tidigt. Vi får se hur det går! Nu ska jag göra mig lite te och mysa framför tvn, jag känner mig konstigt nog trött även om jag sov rekordlänge idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0