Bloggen och dagen!

Jag är lite seg på uppdateringsfronten nu för tiden, men det är jag med mening. Vill inte att datorn ska ta upp för mycket av min tid, vill inte att det ska bli ett måste liksom. Jag bloggar mest för min egen skull, kul att skriva dagbok varje dag! Sedan kan ju vänner och familj läsa om vad jag har för mig här i Norge om dagarna när man inte hörs så ofta! Jag älskar att skriva, så det har blivit en liten hobby det här, men som sagt så tror jag inte att det är nyttigt att låsa sig framför datorn för mycket. Så nu skriver jag bara när jag känner för det och inte för att jag känner att jag måste, detta kan ju då resultera i lite mindre inlägg men kanske längre när jag väl skriver!

Har inte gjort så mycket mer än gått i hjertås-skogen med Kenneth och Kenzo idag. Vi låg länge och slöade framför repriser på tvn innan vi lyckades ta steget utanför dörren. Jag lekte lite husmor i morse och lagade scones som vi hade till frukost, jag är så duktig ibland alltså!

Nu är Kenneth på fotbollsmatch och jag sitter och ugglar här framför datorn efter att ha blivit proppmätt av maten jag lagade precis. Tänkte att jag skulle fortsätta på mitt tröjprojekt till Kenzo nu....jag har en liten känsla av att jag kommer misslyckas med detta men jag har ändå bestämt mig för att göra färdigt den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0