Städtorsdag och skolrekord!

Goddag!

Idag är det städning som gäller, jag ska brottas med dammsugaren och göra det skinande rent ;) Jättetråkigt men behövligt! Just nu sitter jag och kollar på friidrotts VM och det ser ju inte ut att gå så där väldigt bra för svenskarna, attans!
När jag gick i lågstadiet så hade jag skolrekord i höjdhopp...hahaha! Jag var den längsta tjejen i klassen och var ganska duktig i idrott så jag var så stolt när jag slog skolrekord. Jag tror även att jag var duktig i längdhopp men jag kommer inte ihåg om jag slog något rekord där....stolt var jag i alla fall!

Jag var en riktig pojkflicka när jag var liten, klädde mig lite grabbigt, klippte håret kort, spelade fotboll på rasterna med grabbarna. Lite lustigt, jag ville nog vara annorlunda och jag hatade att vara flickig. Jag lekte med barbiedockor men tyckte att det var ganska töntigt och gjorde det mest för att mina kompisar gjorde det. Jag provade på ganska mycket olika fritidsaktiviteter....stackars mamma som fick köra runt mig på allt det där. Jag provade på dans (jazz, hip hop och bugg), basket, pingis och fotboll. Tänk vad mycket man orkade när man var liten, den energin skulle jag vilja ha idag när jag ska städa!

Nähä nu måste jag ha i mig frukost, känner mig nästan svimfärdig!



Bilden är från google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0