Härlig dag!

Visst är det härligt ute idag? Eller är det bara här i Sandefjord som solen skiner tro? Jag blev på så gott humör när jag gick ut, very nice!

Igår så gick halva dagen åt att åka fram och tillbaks till Tönsberg och resten av dagen var jag bara hemma. Jag lagade mumsig mat och myste i soffan bara! Jag fick ett ryck senare på kvällen och började sticka en tröja till Kenzo. Han fryser ju en del på vintern så jag tänkte att jag kunde göra en stickad polotröja till honom. Han kommer bli så fin.,...hehehe!!! Jag är nybörjare när det gäller stickning och sånt så jag gör det så enkelt som möjligt för mig, jag gör delar som jag sedan sätter ihop liksom!





Dålig bild...jag vet men ni ser i alla fall tanken!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Så flink du er!

Han kommer til å bli råfin og varm!

2009-08-14 @ 20:05:58
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0