Vitaminos!

Oj, vad mätt jag är...fortfarande!!! Jag lagade mat idag pluss efterrätt, det blev jättegott men väldigt mättande! Jag gjorde potatisgratäng, qournfiléer, ungsbakade grönsaker och en sallad.....efterrätten  blev kladdkaka med grädde! Jag ville vara lite gullig och laga mat till min sambo, något som jag tror han uppskattade!

Vi fick aldrig målat idag eftersom det skulle regna, lite typiskt när man väl kommit igång! Istället så åkte vi till skogen till ett ställe där det finns massor av vikingagravar, där vimlade det som vanligt av tyskar. Dom är väldigt fascinerade av dessa vikingagravar! Det var i alla fall jätte mysigt att gå promenad där, så lugnt och skönt i skogen! Efter promenaden så drog vi in till stan till "gunillas hälsokost", där inhandlade jag lite vitaminer! Tänkte bunkra upp med lite vitaminer nu när hösten närmar sig. Jag måste verkligen hålla koll på att jag får i mig alla vitaminer som jag behöver för att hålla mig pigg och glad i höst och vinter!

´

Nu ska jag gå ut med lillplutt och sedan ta en dusch, det är slitsamt att vara husmor...hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0