2 par skor senare.....

Då har man varit i stan och handlat lite och fikat med Helle som var väldigt mysigt! Det måste vi göra oftare! Kenneth jobbar nu så det är lite ensamt hemma....tur att jag har Kenzo som håller mig sällskap! Egentligen så kan jag tycka att det är skönt att vara hemma själv ibland och pyssla med sånt man känner för men när det blir för många timmar och speciellt på kvällen så blir jag lätt rastlös!

Jag köpte 2 par skor idag som egentligen inte var planerat men när man hittar så billiga skor så måste man ju bara slå till! Det är vår/sommar skor så dom får ligga i hyllan ett tag och vänta på våren....tyvärr!!! Sedan så köpte jag en ny tandborste till lillplutt, jag har använt en bebistandborste innan men den var inte så effektiv så nu har jag investerat en riktig hundtandborste och tandkräm som jag ska introducera till Kenzo ikväll. Han får så lätt tandsten även om jag ger han greenies(små gröna ben för tandsten) och tandstenspulver i maten samt att han alltid har ben liggandes som han kan tugga på. Men små hundar får ju lättare tandsten än stora så jag får väl bara vara duktig och borsta hans tänder varje dag antar jag! Vi har precis haft gosestund och nu sover han i sin korg!



Dessa köpte jag på økonomisko i Sandefjord! Dom bruna gladiatorinspirerade skorna kostade 299 kr och dom vita tygskorna kostade bara 99 kr...så jag är nöjd med dom!



Ny tandborste och tandkräm till plutten!



Gosestund!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0