Bus bus bus!!!

Idag är Kenzo väldigt busig, han försöker få igång mig hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet! Jag kan verkligen inte motstå honom, så det dröjer inte länge förrän jag ger mig och busar med honom. Funderar på om jag ska ta och duscha honom nu efter att vi varit ute, han luktar så gott efteråt! Synd bara att han precis somnade i sin korg!

Han ser ut som en alien på denna bilden som jag precis tog...ögonen lyser grönt!



Idag har jag förövrigt bakat och lagat mat....känner mig som en riktig husmor om dagarna! Först så bakade jag scones och sedan chokladbollar. Efter det så lagade jag mat....jag hade vegetarisk färs som jag tinade upp och som jag gjorde vegbullar av (köttbullar), till det blev det pasta penne. Vegbullarna blev helt ok men det är inget jag kommer laga igen på ett tag! Chokladbollarna blev goda i alla fall....har redan slukat 4 st! Mina scones får följa med mig på jobbet imorn, ett bra mellanmål!



Ja, jag vet....dom har inte riktigt pärlsocker i Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0