En vanlig tisdag med mycket tankar!

Detta är en helt vanlig tisdag men lite extra tråkig bara, känner mig lite isolerad pga att jag var tvungen att ta ledigt dom 4 timmarna jag skulle jobbat pga Kenzo och nu är jag i stort behov av en förändring...vad som helst!!! Känner liksom att det måste hända något, något annorlunda och spännande. Är trött på vardagen och behöver uppleva något nytt! Men vad?

Jag känner ofta den där känslan av att man bara lever en gång och det gör man just nu och då ska man hinna med så mycket. Jag är inte stressad men bara uttråkad! Jag vill liksom inte tillåta mig själv att ha tråkigt eller vantrivas i min vardag, jag vill ha förändringar och jag vill uppleva nya saker. Just nu känner jag detta och får nästan lite panik över det! Kan inte någon bara komma hit och mixtra lite med mitt liv och ge mig något spännade att hitta på!

Men....det är ju bäst att ha båda fötterna på jorden som folk säger och inte drömma sig bort. Men gud så tråkigt liv man får då! Man måste ju våga ta lite risker och göra det man känner för innan det är för sent. Sedan blir man väl aldrig helt nöjd men så är det väl bara! So what om det kanske inte blir helt som planerat men allt ordnar sig alltid på något sätt, det ser jag alltid till att det gör!

Just nu kryper det i kroppen och mitt tålamod börjar ta slut.....förändringar och upplevelser...here I come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0