Födelsedag!

Idag har jag födelsedag och det är ju alltid lite kul;) Min dag började med att jag vaknade klockan 8.30 av byggarbetare som bankade utanför på balkongen. Dom håller på att byta ut alla gamla balkonger till nya och pga detta så blir min sovmorgon förstörd nu framöver:( Efter en förstörd sovmorgon så klädde jag på mig varma kläder och begav mig ut i kylan tillsammans med Kenzo. Vi gick först till mitt jobb en tur och sedan till tåget som skulle ta oss till Skoppum till Kenzos bästa kompis Tinkie! Vi gick en lång promenad i den höga snön och när man är på tur så måste man ju ha en paus med varm choklad oavsett vilket väder det är;)....så vi satte oss ned i snön och drack vår choklad medan hundarna frös i kylan. Vi gick sedan hem till Tinkies matte där vi fortsatte vår fika med små pannkakor och läsk. Hundarna lekte massor ihop och det är så kul att se på dom. Efter en stund med mycket lek så är begge så trötta att dom faller ihop! Nu är vi hemma igen och slappar. Kenzo har somnat på soffan helt utslagen och jag känner mig också ganska trött faktiskt!

Kenzo åker tåg!



Hundarna leker och springer så fort dom kan!



Ett gulligt kort på Kenzo!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Hei på deg!

Takk for besøket! Det var skikkelig fart på småtassene, gitt!;-) Kom snart igjen!

Hilsen fra Kristin

2009-02-03 @ 12:47:18
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0