Fredag den 13...moahahahaha!!!

Än så länge så har jag klarat mig förbi den här dagen utan någon större otur eller olyckor...men dagen är ju inte slut riktigt än så vi får se om jag klarar mig! Den här dagen har varit helt okej fast den hade varit tusen gånger bättre ute i solen på en strand så klart! Men men, kanske det blir sol imorn också!

Idag så fick jag ett hjärta med massa godis i från dekoratören Marie på jobbet, så jäkla gulligt av henne...hon är bäst! Hela min dag blev bättre av det där hjärtat! Tack Marie! Jag gillar verkligen alla hjärtans dag, vem kom på att vi skulle ha en sådan dag? Smart tjej eller kille i alla fall!!!

Nu står Kenzo här och försöker hinta till att vi ska gå ut, han har nämligen hakan på mitt ben och så fort jag kollar på han så viftar han på svansen och ser så söt ut han kan! Han vet att jag inte kan motstå dom där ögonen!
Imorn ska jag göra våfflor, åka till en djuraffär eller kanske gå ner till stan och kolla lite.....eller kanske hellre åka ut till havet och gå en promenad...hmmm??? Ja, det är inte lätt när det är svårt och det blir alltid lite stress med att fylla ut sin lediga dag till det yttersta. man vill ju mysa så mycket som möjligt och hinna med allt!!!

Nu är det bara 1,5 timmar kvar av den här läskiga dagen! Håll ut...hehehe!

Här är en bild tagen av min mobil på det fina hjärtat jag fick och på en jätte mumsig smoothie som jag köpte på sunkost, kan verkligen rekommenderas. Det fanns många olika att välja mellan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0