Go´morron!!!

Både jag och Kenzo är slitna från gårdagens bravader idag, jag var på dopet till Kenneths systers son och Kenzo var hos sin bästis Tinkie hela dagen! Kenzo har sovit non stop från igår kväll....så nu ska det nog gå bra att lämna han ensam;)
Jag börjar kl 11.00 idag så jag ska snart göra mig klar och packa träningsväskan! Egentligen så tar det väldigt mycket emot att träna idag men jag hoppas att jag klarar att ta mig dit:)

Denna veckan tror jag kommer gå fort och på lördag ska vi åka till Sverige för att hälsa på min familj, ska bli kul! Tänkte passa på att köpa mig en ny kamera och en ny dator. Jag har stora problem med att bestämma mig ang kameran, ska jag köpa en spegelreflexkamera som tar grymma bilder eller en vanlig smidig  digitalkamera som tar helt okej bilder....hmmm??? Svårt alltså!

I natt så drömde jag om skor...hehehe, har fått dilla på ett par skor och då drömde jag om att jag var på utställning. Nästan som en hundutställning men jag skulle då ställa upp dom skorna fint istället med fin bakrund och ett bra tema. Jag lyckades sådär, kom 3a i tävlingen....hehehe...jag drömmer så konstiga drömmar!

Nu ska jag försöka hitta fram träningskläder och väcka min utslagna hund! Här nedan kommer lite bilder från Kenzos vistelse hos Kristin och Tinkie, bilderna är tagna av Kristin:












Kommentarer
Postat av: Kristin

Hei og hå!

Dere må komme snart igjen!!

Kenzo og Tinkie hadde det så gøy og hyggelig sammen;-)

2009-02-25 @ 09:52:13
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0