Godmorgon!

Nu sitter jag här med min frukost och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Jag älskar att ta det lugnt på morgonen och mysa med min frukost och mitt kaffe! Idag så börjar jag 11.00 och då är det skönt att slappa på morgonen innan man börjar! Kenzo ligger och sover i sin lilla iglo, jag smörjde precis hans tassar med helosan salva eftersom det är så kallt ute och tassarna kan spricka upp. Han är så lustig för när det är såhär kallt ute och snön fryser under hans tassar så brjar han först halta och sedan lägger han sig bara ner och vägrar gå! Tycker så synd om han!!!

Här är min nya Ipod, gillar denna färgen mycket bättre än den blå!



Jag och Kenzo har gosestund i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0