Grå och trist dag!

Den här dagen började så bra men nu är den bara tråkig och jag har ont i magen! Det blev ingen husvisning, tror det huset blivit sålt precis för dom har tagit bort annonsen. Jag hade mitt spa imorse och blev som en ny människa efter det och sedan så gick jag ut med Kenzo i 50 minuter! Så jag har i alla fall varit ute och gått idag men vädret har varit så trist och när jag gick så fick jag massa snö i ögonen som irriterade mig! Kenzo fick jag aldrig duschat eftersom jag tog slut på allt varmvatten när jag duschade så det är han säkert glad för. Men han tycker faktiskt inte att det är så illa att duscha för när han väl står där så njuter han så det är bra!

Kenneth lagar mat till mig nu, jag har det så bra! Det blir klyftpotatis med vegetariska schnitzlar! Jag tänker krypa ner under täcket nu och ligga där hela kvällen....eller i alla fall tills min mage mår bra igen! Nu är det Emil i Lönneberga på tv och det kan man ju inte missa så nu ska jag väcka barnet i mig och se på det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0