Hård träning!

Nu är min kropp så trött och känns som en geléklump, den där instruktören idag höll på att ta livet av mig! Jag och Carro tränade i ca 1,5 timmar idag så det känns toppen, man blir så stolt över sig själv när man tränat färdigt! Jag tror att jag blivit piggare och gladare efter att jag började träna fast samtidigt så kan det variera från dag till dag!

Nu är det snart helg och jag ska jobba imorn och på lördag, bara att bita ihop! Sedan på söndag så ska vi i dop för Kenneths systerson. Kenzo ska vara hos sin bästa kompis Tinkie eftersom hela dopet kan ta några timmar, dom kommer nog härja en del så jag lär nog få hem en trött hund efteråt:):):)

Nu ska jag hoppa in i duschen, luktar inte blommor efter träningen direkt!



En sliten och svettig Sophie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0