Hemma igen!

Nu är jag hemma i Sandefjord igen efter en ganska stressig visit i Sverige! Helgen har gått väldigt fort så det är väldigt skönt att ha ledigt imorn också. Nu sitter jag i morgonrock och mina mystofflor och bara försöker slappna av efter att ha rest så mycket. Det gick väldigt lätt att resa både ner till Göteborg och sedan hem igen. Idag så åkte jag först tåg och sedan flyg från Kastrup till Torp i Sandefjord.....väldigt smidigt men eftersom jag är flygrädd så är det väl sådär att flyga.

Imorn så fyller jag år, blir ingen speciell dag direkt men jag får väl försöka baka en tårta om jag inte är för lat. Tänkte att jag kanske skulle åka iväg och gå promenad med Kenzo och Kenzos kompis Tinkie och hennes matte. Får se om jag orkar sätta mig på ännu ett tåg efter denna reshelgen.

Kenneth och Kenzo ligger i soffan och gosar nu, dom är så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0